Remélem sikerült alaposan átbeszélni és döntést hozni az 1.részben feltett kérdésre.

 

Ha már ezt a részt olvasod, kérlek vegyél elő egy füzetet, vagy kezdj egy doksit írni a gépen ahol majd mindent vissza kereshetsz.

Érdemes csinálni egy esküvős email címet is ahonnan csak ezzel kapcsolatban fogsz/fogtok levelezni a szolgáltatókkal, és nem keverednek el a sok email között a fontos ajánlatok.

Tehát teljesen mindegy mekkora volumenű esküvő mellett döntöttetek, mindig fontos a FORGATÓKÖNYV! Viszont ezt majd csak a legvégén tudjuk megírni, ha minden részletet átbeszéltünk, eldöntöttetek! 🙂

A legfontosabb első körben a helyszín és az esküvő dátuma!

Mivel már tudjátok kb. mennyi fő fog részt venni az esküvőtökön, így el lehet kezdeni a helyszínek keresését. Ehhez viszont tudni kell az esküvő lehetséges dátumát/dátumait.

Fontos megjegyeznem, hogy sok helyszín kedvezményes árat ad Pénteki vagy hétköznapi esküvőkre, így akinek ez megfelelő lehet, érdemes rajta elgondolkozni.

Fontos tudni azt is, hogy mennyi a költségkeret az esküvőre. Nagyon könnyű túl szaladni és nagyon sok apróság fog még pénzbe kerülni. Ruhák, gyűrűk, virágok, szolgáltatók…stb.

Sajnos nagyon nagy a szórás a helyszínek ajánlatai között.

Szerintem mindenki volt már esküvőn, így nagyjából tudjátok, hogy mit szeretnétek a helyszínen.

-Welcome drink

-Leves

-Főétel

-Deszert

-Italok

Esetleg szálláslehetőség.

A helyszíneknek fontos  az, hogy hány főre kell az ajánlatot írni és milyen részleteket szeretnél.

Írok nektek egy egyszerű példát ajánlatkérésre, amit majd kedvetek szerint tudtok formázni:

Üdvözlöm!

Szeretnénk kérni esküvői ajánlatot a következő paraméterekkel:

-Dátum: 2021.Május 29. vagy Június 5.

-Létszám: 70-90 fő

-Menü: Leves+Főétel +Desszert+ Éjfélkor töltött káposzta/marhapörkölt

-Welcome drink+Korlátlan Italfogyasztás

Amennyiben van szálláslehetőség úgy kérem arra is küldjenek ajánlatot. Előreláthatólag kb. 50 főnek lesz rá szükség.

Köszönettel: Puzsár-Nagy Cintia

 +36304409248

Igazából, szinte minden helyszínnek megvan a saját kidolgozott esküvői ajánlata. Ezeket mind mind el kell olvasni és átbeszélni melyik az ami szimpatikus és melyik az amelyik egyáltalán nem.

Mindegyikben lesznek előnyök és hátrányok. De többségében variálhatóak.

Emiatt sem érdemes nagyon részletes ajánlatkérő levelet írni, csak a lényeget!

Pár ajánlat beérkezése után, tisztában lesztek az árakkal amikhez sok képet is szoktak csatolni, így könnyítve meg számotokra a döntést.

Sajnos, hogy kinek Mi a megfelelő és mi a reális illetve mik azok a pontok amikre figyelni kell és rákérdezni egy-egy ajánlatban azt csak a Tanácsadás Szolgáltatásomon keresztül Tudom Veletek részletesen átnézni.

Világhálóra fel! Sok sikert a helyszín kereséséhez és kitartás a sok ajánlat feldolgozásához. 😊

Sok múlik a helyszín “szépségén”, “egyediségén”, hogy az-e az amit elképzeltetek.

Ehhez szükséges a személyes helyszíni felmérés, ahol több dologra is felhívnám a figyelmeteket! Tehát ha az ajánlatokból sikerült kiválasztani pár szimpatikus helyszínt, jöhet a következő lépés!

A Helyszín bejárása-kiválasztása!

Ezen a ponton is sok apró dologra kell figyelni, amit a következő blogomban részletezek!

Hamarosan jelentkezem a 3.résszel!

Szép napot!

Cintia